درباره دبی و تعطیلات دبی
تور دبی - قیمت تور دبی - هتل های دبی
درباره دبی و تعطیلات دبی
شنبه 2 اسفند 1393 ساعت 12:8 | بازدید : 133 | نویسنده : مدیر | ( نظرات )

درباره دبی و تعطیلات دبی

دبی یکی از هفت ایالات امارات متحده عربی است. دبی را می توان مدرن ترین و پیشرفته ترین شهر امارات متحده عربی دانست که تا حدی مستقل از سایر ایالات اداره می شود. نرخ توسعه در حوزه تجارت و صنعت گردشگری در این شهر باور نکردنی است! دبی اخیرا از سوی نهاد مرکزی نمایشگاه های "EXPO"، واقع در پاریس، به عنوان میزبان این نمایشگاه جهانی در سال 2020 انتخاب شده است. دبی را می توان مقصدی نوپا برای گردشگران دانست، که تا قبل از رکود جهانی اقتصاد در سال 2008، روز به روز بر محبوبیت اش افزوده می شد. تعطیلات دبی دبی شهری بیابانی با زیر ساخت های خارق العاده و نظام دموکراسی (در حد منطقه) است، که به دلیل دارا بودن امکانات عالی گردشگری مورد توجه گردشگران واقع شده است. فاصله هوایی دبی از اروپا حدود 5 ساعت و از اکثر نواحی خاورمیانه تنها 3 ساعت است. دبی می تواند مقصدی برای تفریح، جشن های شبانه، حمام آفتاب، مشاهده رویدادهای ورزشی و تفریحات بیادماندنی باشد. دبی پذیرای بیشترین جمعیت مهاجر در سطح جهان است و در عین حال می تواند مقصد مناسبی برای گردشگران و تور دبی باشد.

تعطیلات دبی

تا پیش از این، روز تعطیل رسمی هفته در دبی، جمعه بود. از ماه سپتامبر 2006 روز شنبه نیز به تعطیلات هفتگی مدارس، دانشگاه ها، ادارات و اماکن دولتی و شرکت های بین المللی اضافه شد (تا قبل از آن، سال ها بود که روزهای جمعه، پنجشنبه و شنبه در بازه های زمانی مختلف به عنوان روز تعطیل معرفی شده بودند). برخی شرکت های کوچک تعطیلی روز شنبه را ندارند و در روزهای پنج شنبه، نیمه وقت فعالیت می کنند. اما شرکت های بزرگ و مشهور معمولا روزهای تعطیل رسمی جمعه و شنبه، دست از فعالیت می کشند. شهروندان دبی، خود را "Dubaites"، "Dubaians" یا "Dubaiers" می نامند. برای اطلاع از تور دبی و قیمت تور دبی با ما تماس بگیرید.

منبع: درباره دبی و تعطیلات دبی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور دبی | دیدنی های دبی | هتل دبی | قیمت و آدرس dubaitours.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 176
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :